Kundeservice

Ta gjerne kontakt med oss dersom du skulle ha spørsmål vedrørende varene du har fått tilsendt. Skulle du komme i en situasjon hvor det blir aktuelt å returnere en vare, setter vi stor pris på at du tar kontakt med oss i forkant.

Kontakt oss

Tlf: 56 35 78 00
Faks: 56 35 78 10
Epost: post@ull.no

Angrerettsloven slår fast at du har rett til å angre kjøpet innen 14 dager fra du har mottatt varene, uansett årsak. Varene må ikke være tatt i bruk og du må melde fra til oss innen fristen. Returporto må betales. Varene skal da sendes til:

Hillesvåg Ullvarefabrikk as
Leknesvegen 259
NO-5915 Hjelmås

Feil eller mangler ved leveringen melder du til oss så fort som mulig. Hvis varene er skadet eller du vil bytte til annen størrelse, avtaler vi dette før du sender varene i retur. Er du i tvil om hvilke rettigheter du som forbruker har i forbindelse med kjøp over Internett anbefaler vi at du setter deg inn i dette hos Forbrukerrådet. Vårt ønske er selvsagt at du skal føle deg trygg og ivaretatt når du handler hos oss. Ta gjerne kontakt om du har spørsmål eller kommentarer.

Dersom pakken du mottar er transportskadet, er det viktig at du melder fra om det til PostNord idet du mottar pakken. PostNord har ansvar for at forsendelsen er hel når den kommer fram, og evt. klage må fremsettes til dem. For nærmere informasjon rundt dette, kan du ta kontakt med Postnord sin kundeservice – les mer her,  eller telefon 09300 .